S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Dodatki za zakup DLC - Xbox Edition
Jest to zestaw dodatków do podstawowej wersji gry S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, zawierający dodatki za zakup w przedsprzedaży.