S.T.A.L.K.E.R. 2: Cost of Hope
Cena nadziei Nowa podróż Wyrusz na nową ekspedycję w głąb Zony dzięki temu nowemu, nieliniowemu dodatkowi. Zanurz się w rozgrywce długiej na dziesiątki godzin pełnych niezapomnianych historii i skomplikowanych postaci – a to wszystko w atmosferze rozkładu, którą rozjaśnia promyk nadziei. Wybierz między Wolnością a Powinnością Delikatny pokój między tymi dwiema rywalizującymi ze sobą frakcjami dobiegł końca. Opowiedz się po jednej ze stron, wkraczając w sieć intryg i niedopowiedzeń, gdzie żadna podjęta decyzja nigdy nie będzie w pełni dobra. Nie uwierzysz, gdzie mnie przywiało Czarnobylska Elektrownia Jądrowa – miejsce zamknięte od wielu lat – teraz wzywa do siebie stalkerów. Przejdź przez labirynt w Żelaznym Lesie i zobacz na własne oczy niewidziane wcześniej miejsca. Staw czoła nowym koszmarom i cudom Nowe bronie i sprzęt pomogą ci przeżyć stracie z nowymi zmutowanymi potworami i zabójczymi anomaliami oraz walki z ludźmi, którzy staną na twojej pełnej trudów drodze. Poznaj cenę nadziei Oto nowy rozdział serii S.T.A.L.K.E.R. – i to ty musisz go zapełnić. Podjęte przez ciebie decyzje mogą zmienić wszystko, kształtując nie tylko późniejsze konsekwencje, ale i samą podróż.