Wróć do czasów chwały serii SSX wraz z Pakietem klasycznych postaci. W zestawie znajdziesz 7 postaci z gier SSX 3 i SSX Tricky: Elise, Maca, Zoe, Kaori, Psymona, Moby'ego i Eddiego. Każda z alternatywnym ubiorem i unikalną deską. Pędź po zboczach w szalonych koszulkach Eddiego, z nastroszoną fryzurą Psymona, w zjazdowym kasku Moby'ego, z plecakiem Kaori i nie tylko. Już dziś pobierz Pakiet klasycznych postaci SSX!