Witajcie na górze Eddie, gdzie miejsca na sztuczki jest dosyć, a punkty lecą jak… cóż, jak punkty za sztuczki! Znajdziecie tu 9 stoków, na których można się ścigać i wykonywać sztuczki, a do tego ogromne hopki i rampy oraz fajerwerki - charakterystyczne elementy serii SSX! Zestaw zawiera również 3 klasyczne utwory muzyczne. Złap fazę i już dziś pobierz pakiet z górą Eddie!