Spyder: Agent 8
Oto jedyna w swoim rodzaju szpiegowska przygoda od zdobywcy nagrody BAFTA, studia Sumo Digital! Wcielasz się w Agenta 8: najmniejszego i najbardziej uroczego na świecie pająka-robota, a zarazem superszpiega w retrofuturystycznym świecie lat 70. Zbudowany przez brytyjską agencję szpiegowską S.A.F.E. przy użyciu eksperymentalnej technologii, Agent 8 został stworzony do ściśle tajnych misji. Dzięki przyssawkom na odnóżach ten mały szpieg utrzyma się na każdej powierzchni i może pełzać wszędzie – nawet do góry nogami. Twoim zadaniem jest powstrzymanie złej organizacji S.I.N i uratowanie świata. Od ratowania astronautów po sabotaż łodzi podwodnej i zatrzymanie pędzącego pociągu – każdy poziom to mnóstwo misji na miarę miniaturowego szpiega. Używaj gadżetów Agenta 8, by omijać przeszkody, badać wszystkie zakamarki i odkrywać niespodzianki. Najważniejsze to spryt, skradanie się i wspaniała przygoda! Wykorzystaj umiejętności Spydera i zostań superszpiegiem wszech czasów!