Spot The Differences! Party
Najbardziej kompletna gra w znajdowanie różnic na konsolach w zupełnie nowej wersji z przepiękną grafiką 4K! Graj sam lub wraz z maksymalnie 3 znajomymi i przekonaj się, kto jest najbardziej spostrzegawczy! Specyfikacja: - Od 1 do 4 graczy. - 300 obrazków, 3,000 różnic do znalezienia! Tryby gry: - Gra na czas: czy wystarczająco szybko znajdziesz różnice? - Gra swobodna: graj bez limitu czasu. - Tryb imprezy: rywalizuj ze znajomymi i przekonaj się, kto najszybciej znajdzie różnice!