Splitgate - 2,500 (+300) Splitcoinów
Zakup 2500 (+300) Splitcoinów – waluty w grze Splitgate. Splitcoiny stosuje się do zakupu skórek na zbroję, broń, plecaki odrzutowe, emotikony, spraye i WIELE INNYCH! Splitcoiny wydaje się na zakupy w sklepie dostępnym w grze.