Splitgate - 1000 Splitcoinów
Zakup 1000 Splitcoinów – waluty w grze Splitgate. Splitcoiny stosuje się do zakupu skórek na zbroję, broń, plecaki odrzutowe, emotikony, spraye i WIELE INNYCH! Splitcoiny wydaje się na zakupy w sklepie dostępnym w grze.