Splitgate - 10 000 (+3500) splitcoinów
Zakup 10000 (+3500) Splitcoinów – waluty w grze Splitgate. Splitcoiny stosuje się do zakupu skórek na zbroję, broń, plecaki odrzutowe, emotikony, spraye i WIELE INNYCH! Splitcoiny wydaje się na zakupy w sklepie dostępnym w grze.