Split - manipulate time
Split to pierwszoosobowa gra logiczna z unikalną mechaniką tworzenia kopii siebie i manipulowania czasem. Rozgrywka łączy wiele różnych rodzajów łamigłówek z mniej i bardziej znanych gier logicznych i przenosi je w zupełnie nową perspektywę. Po niedawnej wojnie inżynierowie z Epsilon Energy stworzyli system niezniszczalnych tarcz Split. Miała ona chronić przed konfliktami zbrojnymi poszczególne miasta-olbrzymy, obejmujące niemal całą planetę. Różne miasta mają różne polityki wobec swoich obywateli. W West Ulrage każdy obywatel otrzymuje po urodzeniu robota-strażnika. W Hal'Tor pary robotów wychowują kilkoro dzieci. Natomiast w Dievez ludzie wychowywani są w dużych ośrodkach. Większość miejsc pracy została przejęta przez maszyny. Ludzie pracują głównie jako mechanicy, programiści lub operatorzy. Panel sterowania Split jest najeżony licznymi pułapkami, które będą wymagały zarówno dobrego refleksu, jak i opanowania. Możesz spróbować zniszczyć wrogów lub uciec przed nimi, korzystając z manipulacji czasem i własnych klonów, aby odwrócić ich uwagę. Projekt gry nawiązuje do brutalizmu, stylu architektonicznego popularnego w latach 70. XX wieku. Promowała ją m.in. gra „Control”. Pomieszaliśmy ten styl ze środowiskiem cyfrowym z „Tron: Legacy”. Poziomy pełne są zakamarków, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się puste, ale prowadzą do ciekawych miejsc. Inspirowały nas takie gry jak: Q.U.B.E.2 ”,„ Zasada Talosa ”,„ Test Turinga ”,„ Portal ”,„ Świadek ”i„ Antykomora ”