Splash Cars
Pomaluj cały świat – dzielnica po dzielnicy – korzystając z samochodu w izometrycznym świecie ze swobodną jazdą! Wnieś nieco koloru do nudnego, szarego świata, jeżdżąc do upadłego i zostawiając wspaniały ślad farby! Splash Cars to izometryczna gra rajdowa 3D, w której ścigasz się o swobodę ekspresji, wyprzedzasz organizacje rządowe i inspirujesz innych społeczniaków do dołączenia do Twojej sprawy. Zacznij każdy wyścig w ponurej, izometrycznej dzielnicy. Podkręć obroty i jazda! Maluj ślady za pojazdem, przywracając kolory ulicom, trawie, drzewom, różnym budynkom i innym elementom otoczenia, jeżdząc po całej mapie. Graj w kooperacyjnym trybie wieloosobowym lub walcz solo. Wybierz styl, korzystając z oryginalnych pojazdów i używaj spersonalizowanego malowania, aby wyróżnić się z tłumu. Korzystaj z power-upów, aby sabotować pościg lub zwiększyć swój samochód! Splash Cars to swobodna, niezobowiązująca zabawa dla graczy w każdym wieku. Ta gra i zawarte w niej treści nie są autoryzowane przez producentów samochodów ani organizatorów wyścigów samochodowych i nie są z nimi powiązane.