Speedball
Speedball to rozgrywany na arenach sport bez żadnych ograniczeń, w którym dwie drużyny ścierają się w wysokooktanowych pojedynkach wymagających szybkości, zręczności i brutalności. Płynna rozgrywka na arenie z widokiem z góry łączy się z klasyczną taktyką sportową i solidną dawką przemocy! Poznaj nową odsłonę kultowej serii stworzonej przez studio Bitmap Brothers. Udaj się do ponurego roku 2138, kiedy to megakorporacje przy pomocy speedballu odciągają uwagę gnębionych mas od ich żałosnych żywotów. Dawniej speedball był niszowym sportem ostro krytykowanym za brutalność, jednak teraz wzbił się na niewyobrażalne wyżyny popularności, co sprawia, że jest niezwykle dochodowy. Czy znajdziesz w sobie siłę, by zdominować arenę i poprowadzić swoją drużynę na szczyt? BRUTALNOŚĆ Nasłuchuj ryków tłumów i trzasku gruchotanych kości, wykonując bezpardonowe obalenia i wbijając w ziemię rywali stojących ci na drodze do bramki. Wykorzystuj wyjątkowe pułapki i zagrożenia każdej areny, by zniszczyć przeciwników. SZYBKOŚĆ Jak sama nazwa wskazuje, speedball to dynamiczna, emocjonująca i nieprzewidywalna gra. Jeśli marzy ci się podbicie podziemnego świata tego sportu, musisz opanować koordynację drużyny i wykonywanie błyskawicznych podań i strzałów. STRATEGIA Wybieraj, rozstawiaj i grupuj zawodników w oparciu o ich mocne i słabe strony. To ty decydujesz, czy twoja ekipa będzie znana z niepohamowanej agresji czy żelaznej defensywy. Twoja drużyna, twoje zasady. PERSONALIZACJA Wybierz arenę na mecze u siebie i spersonalizuj herb, barwy i pancerze swojej drużyny, by dostosować wrażenia z rozgrywki online. RÓŻNE TRYBY GRY Zmierz się z najlepszymi z najlepszych w rozgrywce wieloosobowej online, rzuć wyzwanie znajomym w prywatnej poczekalni, dominuj rywali w trybie ligowym dla jednego gracza lub zaproś przyjaciół do siebie na oldschoolową akcję podczas rozgrywki lokalnej! Wkrocz na arenę i graj tak, jak lubisz.