Speed Crew
Przygotuj się na wysokooktanową, kooperacyjną grę zespołową w Speed Crew! Stwórz drużynę 1-4 graczy i wciel się w rolę elitarnej ekipy, której zadaniem jest naprawianie samochodów i pokonywanie czasu, aby zapewnić sobie zwycięstwo w tej zabawnej i chaotycznej przygodzie. Dzięki wciągającej fabule z antybohaterem Dominionem Torrento, musicie współpracować przez cztery mistrzostwa wyścigowe przez cztery dekady, od lat 70-tych do 00-tych, aby dać mu nauczkę, której nie zapomni. Gra Speed Crew, oferująca zarówno lokalną kooperację jak i tryb wieloosobowy online, jest idealna dla graczy w każdym wieku i na każdym poziomie umiejętności. Gra zachęca do współpracy i skupienia podczas diagnozowania problemów z samochodem, korzystania z różnych narzędzi do naprawy i poruszania się po dynamicznej, pełnej niebezpieczeństw alei serwisowej, by przywrócić kierowcę na tor. Speed Crew wyróżnia się stylizowaną grafiką 3D z domieszką retro i specjalnie przygotowaną ścieżką dźwiękową, która oddaje charakterystyczny klimat każdej dekady. Dzięki 48 poziomom akcji, filmom z animacjami i dialogami oraz rozmaitym narzędziom i samochodom do pokonania, nie zabraknie wam żadnych wyzwań. Przyszłe aktualizacje i DLC zapowiadają jeszcze więcej ekscytujących poziomów i trybów gry. Spersonalizuj swoje postacie i pojazdy, wyróżnij się na torze i współpracuj z zespołem, aby stać się najlepszą załogą pit-stopu.