Sparkle 4 Tales
"Och, tu jesteś moja drobino... Zastanawiasz się kim jestem? Zacznijmy od pierwszego doświadczenia życia... Kto wie, gdzie dojdziemy. Zaczynamy?" Zacznijmy tą burzliwą podróż od najmniejszej iskierki życia. Wypłyńmy z mrocznych głębin w jasne i spokojne rewiry dojrzałych istot. Zanurzmy się w klimatyczne otoczenie zaczynając od samych początków życia. Nastrojowa ścieżka dźwiękowa dopełni naszego doświadczenia. Porozmawiaj z Twórcą wytyczającym ścieżki wiodące w przyszłość. Czy rozwiniesz się w spokojną istotę, czy w krwiożerczego drapieżcę? A może w coś pomiędzy? Eksploruj przestrzenie, odnajdź przeznaczenie. Zostań czymś większym, wspanialszym, rozwijaj swój potencjał i bądź częścią tej wyjątkowej opowieści.