Space Tail: Every Journey Leads Home Ultimate Edition
Space Tail to przygodowa platformówka 2.5D, dzięki której gracz będzie miał okazję zagłębić się w poruszającą, pełną emocji fabułę, odkryć nowe planety i wejść w interakcje z obcymi cywilizacjami. Każda podróż zmienia punkt widzenia - rozwija podróżnika. W naszej grze opowiadamy historię o odkrywaniu siebie, transformacji i zrozumieniu otaczającego nas świata. Fabuła gry jest inspirowana prawdziwymi wydarzeniami, kiedy to ludzie rozpoczęli podbój kosmosu, wysyłając w kierunku gwiazd zwierzęta. Jest to również rodzaj hołdu dla wszystkich istot, które utorowały ludzkości drogę w kosmos. Większość z tych zwierząt - pierwszych astronautów - nie przeżyła podróży. Nasza historia opowiada o przygodach psa o imieniu Bea, któremu... udało się przeżyć. Bea jest wesołą i odważną postacią, ale gracz musi pamiętać, że jest tylko... psem. Ma wszystkie cechy kundelka - szczeka, lubi gonić własny ogon i poznaje świat za pomocą zmysłów. Bea potrafi węszyć, słuchać i obserwować. Są to główne mechanizmy trybu detektywistycznego, które pomogą jej w badaniu i zrozumieniu otoczenia. Bea podróżuje przez kosmos, odkrywając kolejne planety. Każda z nich jest inna, każda ma swoich specyficznych mieszkańców, którzy mogą stać się przyjaciółmi głównej bohaterki, ale mogą też być wobec niej bardzo nieprzyjaźni. Jesteśmy przekonani, że odkrywanie tego niesamowitego świata razem z Beą dostarczy graczowi wiele satysfakcji i przyjemności.