Space Mercenary Defense Force
Przetrwaj kosmiczne natarcie, ulepszając i wyposażając bogaty arsenał uzbrojenia modułowego! Obroń się przed inwazją obcych i zniszcz statek-matkę w zabawnie gorączkowym stylu gry roguelike! Space Mercenary Defense Force to taktyczna strzelanka akcji w klimacie science-fiction, w której głównym celem jest przetrwanie. Wyposaż gniazda modułów kierunkowych swojego statku w różne technologie uzbrojenia – wybuchowe, obronne, laserowe, rozmieszczane i inne. Ponad 600 ulepszeń z rozgałęziającymi się ścieżkami rozwoju sprawia, że każda rozgrywka jest wyjątkowa w zależności od dokonanych strategicznych wyborów. Wytrzymaj atak obcych nadchodzący ze wszystkich stron, przemieszczając swój statek w przestrzeni kosmicznej, aby wyrównać cele z najbardziej efektywnymi modułami technologicznymi i zachować bezpieczną odległość od hordy wrogów. Ukończ opcjonalne spotkania, takie jak walki z mini-bossami i ładowanie obwodów, aby zdobyć nagrody, a następnie wydaj ciężko zarobione kredyty, aby odblokować nowe statki, wieczne ulepszenia astralne, atuty i modyfikatory niebiańskie!