Space Hulk: Deathwing - Enhanced Edition to gra FPS osadzona w uniwersum Warhammer 40,000. Stanowi ona rozszerzenie pierwotnej gry i zawiera mnóstwo nowych elementów, zapewniając graczom maksymalnie rozbudowaną rozgrywkę. Wciel się w postać Kosmicznego Marine z budzącej strach 1. kompanii „Deathwing” tajemniczych Mrocznych Aniołów i weź udział w zażartej walce przeciwko Genokradom. Zdobywając doświadczenie, buduj swoją siłę, zdobywaj nowe umiejętności i stawaj się mistrzem w posługiwaniu się niszczycielską bronią. Graj solo lub w wieloosobowej rozgrywce online z trybem współpracy dla 2–4 graczy (Cross-Play). Nowości w edycji „Enhanced Edition”: tryb gry „Misje specjalne” z losowo generowanymi celami i przeciwnikami, klasa Kapelana z własnym unikatowym uzbrojeniem, groźni przeciwnicy oraz możliwość wprowadzania rozbudowanych modyfikacji.