Spa-Francorchamps
Pobierz pakiet Spa-Francorchamps i uzyskaj dostęp do czterech tras na legendarnym torze Spa-Francorchamps, a także dwóch niesamowitych aut przeznaczonych do wyścigu na wytrwałość – Astona Martina V12 Zagato (N24) oraz BMW Z4 GT3.