Sowa popielnej klątwy
Wiele małych stworzeń z wysp nauczyło się wypatrywać czerwonego blasku żaru na tle nocnego nieba. Tylko w uczestniczących regionach. Użycie produktu wymaga posiadania gry Sea of Thieves.