Sovereign Syndicate
Steampunkowa gra RPG z kartami tarota zamiast kości. Zbadaj zaginięcia najsłabszych członków społeczeństwa i odkryj tajemniczą sektę. Wciel się w trzy postacie, z których każda ma własne umiejętności i pobudki. Dokonuj wyborów fabularnych i odblokowuj nowe karty. Badaj otwarty świat w steampunkowej grze RPG. Wciel się w troje bohaterów, których bogate historie się przeplatają i są ze sobą powiązane. Szukaj odpowiedzi, poznawaj otoczenie i jego mieszkańców i podejmuj działania, które mogą na zawsze ich odmienić. Zamiast polegać na losowych statystykach, wykorzystuj umiejętności do rozwoju postaci i powierz swój los systemowi kart tarota. Jak rozwiążesz swoje problemy? Walką, perswazją, magią, a może eksplozją? Wszystkie karty są na stole i wybór należy do ciebie, ale uważaj: dzielnica portowa nie jest dla osób o słabych nerwach. System kart tarota: zostaw kości w domu i poznaj nowy system interakcji. Postacie reagują na twoją płeć, rasę, wygląd i wybory dialogowe. Jeśli więc zależy ci na konkretnym wyniku, zadbaj o to, jakie robisz wrażenie. Jednak nie wszystko jest pewne – trzeba mieć też szczęście, a za to odpowiedzialny jest nasz system kart tarota. Umiejętności i etykieta: wykorzystywane umiejętności będą się rozwijać, a te ignorowane zostaną na dawnym poziomie. Szlifuj wybrane umiejętności i poznawaj świat wraz z jego mieszkańcami, by odblokować specjalne opcje dialogowe i testy umiejętności. Ruszaj więc i eksploruj! Nie bój się spróbować czegoś nowego. Chcesz opróżnić butelkę ginu? Czemu nie, jeśli masz mocną głowę. Palić opium? Oczywiście, tylko uważaj, by nie przysnąć – to w końcu nie najbezpieczniejsze miejsce. Postawić wszystko na jedną kartę? Raz się żyje. A z każdej porażki można coś wynieść... Bogaty otwarty świat: fantazyjny steampunkowy Londyn czeka, pełen intrygujących postaci i miejsc. Zapuść się w boczne uliczki, do palarń opium czy domów publicznych na własne ryzyko albo odpręż się i skorzystaj z bezpieczniejszych przyjemności. Szukaj informacji, poznawaj otoczenie i podejmuj działania, podążając własną drogą. Troje bohaterów, trzy różne historie: wciel się w trzy postacie, których bogate historie się przeplatają i rozwijają w zależności od podejmowanych przez ciebie decyzji. Atticus Daley, osierocony magik minotaur, który próbuje rzucić picie, by znaleźć poczucie przynależności... i nowy nałóg. Clara Reed, przebiegła, buntownicza korsarka z burzliwą przeszłością. Pomóż jej znaleźć zemstę i zabójcę kurtyzan. Otto, zaufany robot i towarzysz inżyniera Theodore’a Redgrave’a. Pragnie w życiu czegoś więcej niż niewolniczej pracy. Każde z nich dysponuje własnymi umiejętnościami, wyposażeniem i wiedzą. Będą musieli współpracować, by osiągnąć swoje cele. Czy zaufasz swoim towarzyszom? Czy oni powinni zaufać tobie? W końcu nie każdy jest bohaterem.