SOUTH PARK: SNOW DAY! CRED Pack
W dzisiejszych czasach pozycja dzieciaka zależy od napoju nawadniającego – i od posiadanych gadżetów. Zrób wrażenie na znajomych i pokaż, jak uwielbiasz markę CRED. Pakiet gadżetów CRED zawiera szpanerskie przedmioty kosmetyczne: całkiem nową fryzurę, bluzę z kapturem CRED i pelerynę.