South of the Circle
South of the Circle to emocjonalne, narracyjne doświadczenie z wielowarstwową, filmową historią. Manewrująca między teraźniejszością i przeszłością fabuła traktuje o pogoni za karierą i prawdziwą miłością oraz stawia pytania o konsekwencje ścieżek, które w życiu obraliśmy. Gracz wciela się w Petera, wykładowcę akademickiego, który rozbija się samolotem na Antarktyce w okresie zimnej wojny. Poszukując ratunku, bohater rozpamiętuje swoją przeszłość, gdy presja władzy i własne aspiracje doprowadziły go do kryzysu, z którego stara się teraz wydostać. Romans między Peterem i poznaną na uniwersytecie Clarą pozwala mu zrozumieć wagę złożonych po drodze obietnic. A niektóre z nich, tak jak wspomnienie dzieciństwa, zostają z nami na zawsze. Mistrzowsko zrealizowane filmowe doświadczenie Gra zdobywców nagrody BAFTA - studia State of Play - porywa za sprawą niezwykłej estetyki i pełnych niuansów dialogów. Filmową skalę podkreślają użyczający postaciom głosów aktorzy, znani z takich produkcji jak “Bohemian Rhapsody” (Gwilym Lee), “The Woman in White” (Olivia Vinall), “The Crown” (Richard Goulding), “Gra o tron” (Anton Lesser), “Czarnobyl” (Adrian Rawlins) i “Downton Abbey” (Michael Fox).