Soulstone Survivors Demo
Zachowaj swoje postępy! Wszystko, co odblokujesz w wersji demo, zostanie przeniesione do pełnej wersji gry. Soulstone Survivors gra typu roguelite z szybką akcją, która rzuca graczy w wir epickich starć z brutalnymi hordami i olbrzymimi bossami. Pozwala graczom ujarzmić sekrety otchłani, by stworzyć wyjątkowe konfiguracje, odblokować potężną broń i wynieść ich postacie na nowe wyżyny – wszystko to w pogoni za boskimi mocami. Możesz ruszyć do walki jako jeden z wielu wyjątkowych łowców otchłani – każdy charakteryzuje się wyjątkowym stylem gry, drzewkiem umiejętności i specjalizacjami. Zarówno miłośnicy czystej mocy, jak zwolennicy zniuansowanych strategii znajdą tu niezliczone sposoby na zdominowanie pola walki. Walcz z olbrzymimi tytanami, łącz niszczycielskie runy i odkrywaj setki aktywnych i pasywnych umiejętności, by stworzyć niepowstrzymane synergie. Niniejsza wersja demonstracyjna oferuje przedsmak głównych elementów rozgrywki w Soulstone Survivors i pozwala poczuć emocje związane z walką oraz głębię systemów rozwoju. Stwórz własną drogę do najwyższej potęgi i udowodnij, że możesz podbić otchłań! Niedostępne na Xbox One.