SOULCALIBUR VI - DLC7: Hilde
Zakup tego dodatku odblokowuje Hilde jako postać grywalną w głównej części SOULCALIBUR VI, a także udostępnia jej osobistą historię w Soul Chronicle. Pierwszą postacią, która dołącza do walki w ramach 2. przepustki sezonowej jest Hilde, „księżniczka-generał”! Pokonaj wrogów jej włócznią i mieczem oraz osiągnij zwycięstwo, korzystając ze specjalnych technik rodziny królewskiej – „Regal Arts”! Zawartość dodatku: – Hilde jako grywalna postać – Dodatkowa historia Hilde w „STORY: Soul Chronicle” – Dodatkowe przedmioty dostępne przy tworzeniu postaci (łącznie 11) – Dodatkowe bronie (łącznie 7) – Nowe tytuły (łącznie 4) – Dodatkowe komentarze bojowe (łącznie 2)