SOS OPS! - TRIALS
Witamy w SOS OPS: Trials - najbardziej ekscytującym dodatku do Twojej ulubionej gry! Przygotuj się na niekończące się przygody, ponieważ czekasz na oszałamiające wyzwania, które sprawią, że będziesz krzyczeć z zachwytu. Gotowy? Następnie chodźmy na tor przeszkód! Zanurz się w świecie, w którym każda przeszkoda jest mini-show. Tutaj znajdziesz najbardziej nieoczekiwane wyzwania, od śmiesznych po całkowicie absurdalne. Skacz, unikaj, ślizgaj się i tocz – musisz pokazać całą swoją zręczność i pomysłowość, aby pokonać je wszystkie. Rywalizuj z przyjaciółmi i udowodnić, kto jest najbardziej niebezpieczny i odważny z was. SOS OPS: Trials czeka na swoich bohaterów!