SOS OPS! - GUNS N' OPS
Czekałeś. Prosiłeś o to. I masz to. Eksplodująca mega-ekspansja SOS OPS!, w której pojawiły się BRONIE! Stworzyliśmy nową, ogromną lokację, inspirowaną legendarną grą. Właściwie to już wiesz, co tutaj robić. Ogromny wybór broni. Karabiny maszynowe, karabiny, pistolety, granatniki. I to wszystko z opatentowaną fizyką SOS OPS. Niesamowite! Ratuj zakładników uwięzionych w rękach zdradzieckich wrogów. Przeżyj i zostań bohaterem areny. Stary dobry bałagan. Zaproś swoich znajomych online i rywalizuj w celności i chaosie. Rozwal lokację i wystrzelaj cały magazynek do siebie nawzajem! Tak, ten, kto cię dopinguje, pożałuje. Wskakuj do DLC GUNS N’ OPS już teraz!