Sonic Frontiers: Buty Sonic Adventure 2
Wróć do wczesnych lat dwutysięcznych i stylowo grinduj po szynach we własnej parze kultowych butów z gry Sonic Adventure 2! Oferta jest dostępna dla subskrybentów naszego newslettera w wybranych krajach, którzy zapisali się do niego przed 31 stycznia 2023 r.