Sonic & All-Stars Racing Transformed
Wersja w usłudze Gry na żądanie obsługuje następujące języki: angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpańskiSonic oraz zespół All-Stars ustawiają się na linii startu, by raz jeszcze walczyć o zwycięstwo w wielkim wyścigu. To nie są zwykłe wyścigi, to ich transformacja! W pełni transformowalne pojazdy, które w trakcie wyścigów zmieniają się z samochodów w łódki i samoloty, każdy z unikatową formą rozgrywki.Ponad 20 legendarnych All-Stars ze swoimi transformowalnymi pojazdami. 16 dynamicznych torów, stanowiących wyzwanie na lądzie, wodzie i w powietrzu.Używaj pomysłowych broni i ruchów specjalnych twoich All-Stars, by pokonać przeciwników. Ścigaj się nawet z dziesięcioma graczami w trybie sieciowym albo zagraj z przyjaciółmi w trybie dzielonego ekranu dla czterech graczy. Szereg trybów pozwoli ci wziąć udział w Grand Prix, wkroczyć na Battle Arenas lub udać się w niesamowity World Tour. Wyrusz na tor i rzuć wyzwanie swoim przyjaciołom jako twój avatar X360 wraz ze swoim unikatowym pojazdem.