Solomon Snow: First Contact
Czasem, gdy przychodzisz do roboty, trwa inwazja na Układ Słoneczny. Krążownik wojenny kosmicznej rasy Glakmirk wylądował na Neptunie i portale prowadzące do pozostałych planet są otwarte! Oto z czym ty — Solomon Snow, zwyczajny ochroniarz — będziesz miał dziś do czynienia w godzinach pracy: armią obcych okupującą futurystyczny drapacz chmur. Uratuj ocalałych, planetę i swoje miejsce pracy! Jesteś pierwszą linią obrony. Jeśli tego nie spieprzysz, jest szansa na to, że nie będziesz ostatnią. Odszukaj przerażonych współpracowników, przebij się na dach budynku i WYTĘP KOSMICZNĄ SWOŁOCZ! Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo. Reaguj szybko, podejmuj dobre decyzje i miej oczy dookoła głowy. Aha, i mamy nadzieję, że zabrałeś ze sobą swój talent do rozwiązywania zagadek. Może się przydać. Zatem, panie Snow, zakładamy, że jest pan otwarty na co nieco mordowania najeźdźców, nawigowania labiryntu korytarzy, budowania drużyny oraz zamykania wrogich portali. Czy jesteś właściwym człowiekiem na właściwym miejscu? Jakkolwiek Solomon Snow urodził się już jakiś czas temu, jego życie tak naprawdę zaczyna się właśnie w tym miejscu: w drzwiach wejściowych biurowca korporacji Futuresalt, pod adresem: 160 Renaissance Drive. Świat zdaje się akurat mocno potrzebować bohatera, ale wygląda na to, że pod ręką jesteś tylko ty. Cóż, jak się nie ma tego, co się lubi, to się lubi, co się ma. Strzelaj, ratuj, prowadź! Spotkasz na swojej drodze ludzi wyposażonych w unikalne umiejętności i przedmioty: naukowcy otwierają zamknięte drzwi, inżynierowie usuwają skutki zniszczeń, ochroniarze wzmagają twoją siłę ognia a pracownicy biurowi... Cóż, na pewno są przemiłymi ludźmi. Kto wie: jeśli wprawnie nimi pokierujesz, może uda ci się trochę dłużej pożyć. Broń i przedmioty Łopaty, gaśnice, młoty, karabiny — tego typu szmelc może się naprawdę przydać w przypadku inwazji z innej planety. Z drugiej strony, rozwałka za pomocą zdobycznej plazmowej spluwy też nie brzmi najgorzej. 38 pięter wojny Korytarze są wąskie, a pokoje ciemne. Niebezpieczeństwo może kryć się wszędzie: w holach, opuszczonych biurowych open spejsach i serwerowniach. Na szczęście nie jesteś sam: jeśli pomożesz ocalałym, oni pomogą tobie. Zbieraj chłopaków i do roboty! Rozwijaj postać Do zdobycia masz 15 umiejętności podzielonych na 5 kategorii: Żołnierz, Dowódca, Witalność, Zręczność i Fachowiec. Zlikwiduj oficerów wroga Jedynym sposobem na zabicie potwora jest urżnięcie mu łba. Odszukaj dowódców nieprzyjaciela, przesłuchaj ich i dostarcz uniwersalny znak pokoju: kulę między oczy. Po wybuchu wojny nie da się jej zatrzymać — można ją tylko wygrać A więc wszystko jasne. Nie jesteśmy sami we Wszechświecie, nawet jeśli nie jest to optymalny obrót spraw.