Solid Ice and Terror
Twardy lód i groza Ucieknij przed przenikliwym zimnem za oknem. Na lodzie rozbrzmiewają krzyki, świętowanie zwycięstw i pucharów z minionych lat. Ogromna, przemysłowa arena hokejowa od lat stoi opuszczona. Światła migoczą nad pustymi trybunami i porysowanym lodem. Śmiertelnicy wchodzą do środka, wierząc, że ich największym wrogiem jest polarny mróz, jednak dziś wieczorem na zewnątrz na lodowisku czyha coś o wiele gorszego. To, co wygląda uroczo, może być równie przerażające. Sędziowie obserwują grę zza grobu. W Kanadzie hokej to życie – nawet po śmierci. Na lodowisku tego zimowego wieczoru czyha coś o wiele gorszego niż zimno. Zasady rządzące tym, co naturalne i nadprzyrodzone mogą się zmienić bez ostrzeżenia. Niektórzy będą płakać przez całe dekady. Inni będą nawiedzani przez wieczność. Przedstawiamy nowy poziom osadzony w przemysłowej arenie hokejowej gdzieś w Kanadzie. Masz 514 szans, żeby zgadnąć gdzie to jest. Każdy gwizdek przecina ciemność, a każda decyzja wydaje się być ostateczna. Uważaj na nadprzyrodzonego sędziego, Jacques'a Rougeau, który czujnie obserwuje. „Sprawiedliwość nie jest sprawiedliwa. Nie obchodzi mnie, czy dostaniesz w…”