Soccer Goal
Soccer Goal to wciągająca, swobodna gra piłkarska, w której precyzja i fizyka są kluczowe. Każdy strzał wymaga celności, strategii i kontroli. Wybierz kierunek strzału i znajdź idealną drogę do bramki, pokonując przeszkody i ściany na 51 wymagających poziomach. CELUJ, STRZELAJ I ZDOBYWAJ GOL! Dostosuj kąt i strzał, aby piłka poleciała po idealnej trajektorii. Wykorzystuj ściany, obliczaj zbiórki i znajduj sprytne rozwiązania, aby ukończyć każdy poziom. POKONAJ WSZYSTKIE 51 POZIOMÓW I ZDOMINUJ BOISKO! Każdy poziom to nowe wyzwanie piłkarskie z różnymi przeszkodami i ścieżkami. Sprawdź swoją celność, doskonal swoje zagrania i przechodź przez kolejne, coraz trudniejsze poziomy. CZY UMIESZ STRZELIĆ IDEALNEGO GOLKA? Soccer Goal łączy w sobie elementy piłki nożnej, łamigłówki, celności i fizyki w grze, której łatwo się nauczyć, ale trudno opanować. Kop piłkę, pokonuj przeszkody i pokaż, że masz precyzję niezbędną do ukończenia wszystkich poziomów.