SnowRunner - True Colors Vinyl Wrap (Windows 10)
Wzbogać swoją rozgrywkę w SnowRunner dzięki niepowtarzalnej folii winylowej True Colors dla pojazdu Chevrolet Kodiak C70. Folia winylowa True Colors zapewnia amerykański motyw dla pojazdu Chevrolet Kodiak C70. Tę specjalną skórkę otrzymują wszyscy posiadacze przepustki Year 1 Pass.