SnowRunner - Season 1: Search & Recover
Wzbogać swoje wrażenia z gry SnowRunner dzięki dodatkowi „Season 1: Search & Recover”, w którym odkryjesz mnóstwo nowych wyzwań. Ten DLC daje dostęp do dwóch nowych map na Półwyspie Kolskim w Rosji oraz nowych pojazdów, misji, skórek i nie tylko! „Season 1: Search & Recover” pojawi się stopniowo w trzech aktualizacjach latem 2020 r. Można go też kupić jako część przepustki Year 1 Pass SnowRunner. „Season 1: Search & Recover” zawiera: – dwie nowe zimowe mapy na Półwyspie Kolskim w Rosji: wyruszasz na współczesne poszukiwanie skarbu w postaci szczątków bombowca z II wojny światowej, – nowe pojazdy, w tym TUZ 16 „Actaeon” i Ford 750 4x4 CrewCab – nowe skórki pojazdów i zmiany kosmetyczne we wnętrzach.