SnowRunner - Save the Day Vinyl Wrap Pack (Windows 10)
Spersonalizuj rozgrywkę w SnowRunner z pakietem folii winylowych Save the Day obejmującym 4 skórki dla pojazdów Freightliner M916 i 114SD, International HX520 i Chevrolet Kodiak С70! Pakiet jest zawarty w „Year 3 Pass” i dostępny od razu po zakupie.