SnowRunner - Rezvani Tank (Windows)
Garaż SnowRunner znów się powiększa – tym razem o nowy pojazd terenowy Rezvani Tank, który nie tylko świetnie się prezentuje, ale także zaskakuje mocą! Pojazd wyposażony jest w ten sam silnik, co jego starszy brat Rezvani Hercules, ale wyróżnia się bardziej miękkim zawieszeniem, lżejszym podwoziem i maksymalnym prześwitem, co zapewnia mu niesamowitą zwinność i stosunek mocy do masy.