SnowRunner - Rezvani Hercules
Powiększ kolekcję aut SnowRunner o Rezvani Herculesa, potężny 6-kołowy pojazd terenowy o stylowym, nowoczesnym wyglądzie. Hercules, pierwszy pojazd marki Rezvani, który pojawia się w grze, cechuje się dużym rozstawem osi i szerokim, zapewniającym dodatkową stabilność korpusem, dzięki czemu jest wprost stworzony do jazdy terenowej. Od przewozu dużych ilości części i paliwa po wyprawy w dzicz – Hercules sprawdza się w każdej sytuacji. Rezvani Hercules nie jest zawarty w przepustce Year 1 Pass ani Year 2 Pass.