SnowRunner – Pathfinders Vinyl Wrap Pack (Windows)
Wymaga gry podstawowej SnowRunner do działania. Pakiet folii winylowych Pathfinders zawiera cztery ekskluzywne skórki dla ciężarówek ANK MK38, KHAN Lo4F, Azov 64131 i KOLOB 74941. Pakiet jest zawarty w przepustce „Year 5 Pass”.