SnowRunner - Navistar 5000 MV Tractor
Zwiększ swoje możliwości w grze SnowRunner za pomocą pojazdu Navistar 5000-MV! Ta potężna ciężarówka do transportu ciężkiego wyposażenia była wykorzystywana do przewozu czołgów oraz innego sprzętu wojskowego na niebezpiecznym i nierównym terenie.