SnowRunner - Mack Dual Pack (Windows)
Mack Dual Pack wprowadza dwie nowe ciężarówki do Twojego garażu w SnowRunner: Mack TerraPro klasy Highway i Mack Pinnacle klasy Heavy Duty. Jako ciężarówka klasy Highway Mack TerraPro wyróżnia się wyjątkowym stosunkiem mocy do masy, pozwalając na maksymalizację ładunku bez kompromisów w zakresie mocy, gdy zbocza stają się strome. TerraPro jest również wyposażona we wbudowaną, zawsze aktywną blokadę dyferencjału. Ciężarówka klasy Heavy Duty Mack Pinnacle plasuje się wśród najlepszych pojazdów w swojej klasie dzięki zwiększonej pojemności zbiornika paliwa i przełączalnej blokadzie dyferencjału, zapewniając doskonałe jak na tę klasę zasięg i zwinność. Można ją również wyposażyć w specjalną przyczepę do przewozu drewna i żuraw, co czyni ją idealnym narzędziem podczas realizacji długodystansowych kontraktów na transport drewna, niezależnie od odległości od najbliższej drogi. To DLC nie należy do przepustki „Year 1”, „Year 2”, „Year 3” lub „Year 4”.