SnowRunner - Land Rover Dual Pack (Windows 10)
Powiększ swoją kolekcję pojazdów SnowRunner z pakietem Land Rover Dual Pack, który zawiera dwie wersje legendarnego Land Rover Defendera, wiernie odwzorowane po raz pierwszy w grze SnowRunner. Zapoczątkowana niespełna 70 lat temu seria Defender po dziś dzień stanowi symbol mocy, trwałości oraz wszechstronności i cieszy się ogromną popularnością wśród amatorów jazdy terenowej na całym świecie. Pakiet Land Rover Dual Pack nie jest zawarty w przepustce Year 1 Pass ani Year 2 Pass.