SnowRunner - Kenworth W990
Dodaj do garażu SnowRunner ciężarówkę 2023 Kenworth W990! Będąca idealnym połączeniem mocy, luksusu, rzemiosła i tradycyjnego wyglądu ciężarówka o długiej masce firmy Kenworth od dawna stanowi symbol amerykańskich ciężarówek. Model 2023 Kenworth W990 nie tylko udoskonala ponadczasowy projekt, ale również cechuje się nieskazitelnym wyglądem, znakomitymi osiągami i luksusowymi wykończeniami, które sprawią, że wyróżnisz się na tle reszty. Ten najnowocześniejszy samochód ciężarowy klasy ciężkiej zapewni twojej flocie doskonałe możliwości na drogach dzięki tysiącom konfiguracji gwarantujących, że W990 będzie gotowa na wszystko. Od konfiguracji sypialnych po wyposażenie wnętrza, możliwości układu napędowego i 15-litrowy silnik – W990 poradzi sobie ze wszystkim. Pojazd Kenworth W990 nie należy do przepustki „Year 1 Pass”, „Year 2 Pass” ani „Year 3 Pass”.