SnowRunner - Kenworth Dual Pack
Kenworth Dual Pack wprowadza dwie nowe ciężarówki Kenworth do Twojego garażu w SnowRunner – model T880 klasy Highway oraz model C500 klasy Heavy Duty – a także po jednej folii winylowej dla każdej. Jako ciężarówka klasy Highway, Kenworth T880 wyróżnia się wyjątkowym zasięgiem dzięki szerokiemu wyborowi opcji silnika, zapewniając świetne zużycie paliwa i prędkość na drogach. Posiada również stałą blokadę dyferencjału i ma dostęp do wysokich układów zawieszenia. Ciężarówka Kenworth C500 klasy Heavy Duty wyróżnia się świetną zwrotnością i doskonałymi możliwościami jazdy w warunkach terenowych, co czyni ją bardzo niezawodnym i komfortowym transporterem do najtrudniejszych zadań, mimo że ma dostęp tylko do standardowych układów zawieszenia. Kenworth Dual Pack obejmuje także dwie unikatowe przyczepy pomocnicze stworzone specjalnie z myślą o ciężarówkach T880 i C500, z 3 i 2 miejscami na ładunek. To DLC nie jest zawarte w przepustkach „Year 1”, „Year 2”, „Year 3” ani „Year 4”.