SnowRunner - Jeep Dual Pack
Rozbuduj swój warsztat SnowRunner o Jeep Dual Pack, w którym znajdziesz dwa nowe kultowe pojazdy zwiadowcze legendarnej marki: Wrangler-Rubicon i CJ-7 „Renegade”. Te lekkie pojazdy zwiadowcze marki Jeep sprawdzą się w każdej próbie podboju dzikiej przyrody. Pakiet Jeep Dual Pack nie należy do przepustki „Year 1 Pass” lub „Year 2 Pass”.