SnowRunner - High Roller Pack
Powiększ kolekcję aut dzięki pakietowi High Roller, w którym znajdziesz pojazd terenowy Khan 39 Scout oraz zamienną skórkę High Roller. Zwinny Khan 39 Scout to uniwersalny rosyjski wspinacz wyposażony zarówno w napęd na wszystkie koła, jak i system blokady dyferencjału. Niniejszy dodatek DLC otrzymują wszyscy posiadacze przepustki Year 1 Pass.