SnowRunner - GMC Brigadier DLC (Windows 10)
Dodaj do garażu SnowRunner kolejny nabytek. Sięgnij po dodatek DLC GMC Brigadier, w którym znajdziesz masywnego GMC Brigadiera, a także specjalną skórkę zamienną. Potężna, paląca jak smok ciężarówka z możliwością dodania ulepszeń, takich jak napęd na wszystkie koła i blokada dyferencjału, zapewnia niesamowitą moc i moment obrotowy w najtrudniejszych misjach! Dodatek DLC GMC Brigadier nie należy do przepustki „Year 1 Pass” ani „Year 2 Pass”.