SnowRunner - Freightliner & Western Star Dual Pack
Freightliner & Western Star Dual Pack wprowadza dwie nowe ciężarówki do Twojego garażu w SnowRunner: Freightliner FLD 120 klasy Heavy Duty i Western Star 6900XD klasy Heavy. Freightliner FLD 120 cechuje się wyjątkowym stosunkiem mocy do masy, napędem na wszystkie koła i przełączalną blokadą dyferencjału – tego pojazdu nie powinno zabraknąć w żadnym garażu. Z kolei 10-kołowa ciężarówka Western Star 6900XD wyróżnia się potężną mocą. Ogromne 53-calowe opony, przełączalny napęd na wszystkie koła i wbudowana blokada dyferencjału sprawią, że bez trudu pokonasz nawet najtrudniejsze tereny. To DLC nie jest zawarte w przepustkach „Year 1”, „Year 2”, „Year 3” ani „Year 4”.