SnowRunner - Dragon Wagons Dual Pack
Dragon Wagons Dual Pack wprowadza 2 nowe ciężarówki do twojego garażu – Avenhorn A15 klasy Heavy oraz Padera STD-4 klasy Heavy Duty – oraz wyjątkowe dodatki! Ciężarówka Avenhorn A15 wyróżnia się wyjątkową mocą i pojemnym zbiornikiem paliwa, dzięki czemu sprawdzi się idealnie do transportu najcięższych naczep na duże odległości. Można ją wyposażyć w niewielki dźwig, a specjalny dodatek zapewnia części naprawcze, zapasowe opony i dodatkowe paliwo – wszystko, czego szukasz we wszechstronnej ciężarówce. Padera STD-4 to ciężarówka pełniąca rolę pomocniczą dzięki dużemu rozstawowi osi i szerokiemu wachlarzowi możliwych do zamontowania dodatków – sprawdzi się idealnie do holowania i transportu. Dołączono do niej dwa specjalne dodatki dostępne w tym DLC: dwumiejscową przyczepę pomocniczą z rampą i dodatek zapewniający części naprawcze, paliwo i zapasy. To DLC nie jest zawarte w przepustkach „Year 1”, „Year 2”, „Year 3”, „Year 4” i „Year 5”.