SnowRunner - Clasico Pack (Windows 10)
Podbij Dziki Zachód dzięki nowemu pakietowi Clasico – otrzymasz w nim nowy pojazd, potężny Chevrolet Apache 6x6 z lśniącą, błękitną skórką zamienną. Ten klasyczny sześciokołowy pick-up może stawić czoła każdemu, nawet niebezpiecznemu terenowi – świetnie radzi sobie z głębokim błotem lub wodą dzięki wyjątkowemu rozkładowi masy i sporemu bakowi na paliwo. To DLC nie należy do przepustki „Year 1 Pass” lub „Year 2 Pass”.