Sniper Elite 4 - Night Fighter Expansion Pack
Pakiet przydatnych w nocnych walkach broni, skórek kamuflażowych do karabinu i strojów kamuflujących dla postaci. Bronie to: Mauser, OVP M1918 i Nagant (z tłumikiem). Dostępne we wszystkich trybach.