Sniper Elite 4 - Deathstorm Part 2: Infiltration
Dzięki staraniom Karla alianci są o krok od odkrycia tajemnic „Śmiertelnej burzy” — tajnego projektu związanego z bronią atomową. Wysłany do pilnie strzeżonego Uniwersytetu w Neroli, w północnej części kontrolowanych przez faszystów Włoch, Karl musi odszukać włoskiego naukowca zmuszanego do współpracy z wrogiem. Śmiertelna burza: Infiltracja to druga misja w trzyczęściowej kampanii dla 1–2 graczy, w której Karl ma do wykonania śmiałe zadanie daleko za liniami wroga...